شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرلشکر باقری

حوزه/ فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برکت خون شهید سلیمانی باعث می‌شود که پرشورتر و توفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که الان در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز قرار داریم و محور مقاومت و همچنین مسیر نابودی رژیم صهیونیستی دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، سرلشکر باقری، امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: توفیق داشتیم امروز با شهید سلیمانی تجدید پیمان کنیم هم بر ادامه راه ایشان و هم انتقام خون ایشان، ضمن اینکه گوهر بزرگی را از دست دادیم اما پرچمی که به دست ایشان بوده برافراشته است و برافراشته خواهد ماند.

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: برکت خون شهید سلیمانی باعث می‌شود که پرشورتر و توفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که الان در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز قرار داریم و محور مقاومت و همچنین مسیر نابودی رژیم صهیونیستی دنبال شود.

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام، انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت و نبرد با آمریکا و اسرائیل است و این مکتب ادامه دارد و پرشورتر از گذشته دنبال می‌شود.

سرلشکر باقری تصریح کرد: در یک سال گذشته که شهید سلیمانی را در بین خود نداشتیم برکت خون ایشان باعث شد که رشد قابل توجهی در توانمندی محور مقاومت و همچنین نیروهای مسلح اتفاق افتد و وضعت دشمنان نشان می‌دهد که قاتلین ایشان به زباله‌دان تاریخ رفتند و تقاص کارشان را پس خواهند داد.

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نیز در مسیر اضمحلال قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha