جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موحدی

حوزه/ امام جمعه تویسرکان گفت: بزرگداشت دهه فجر تنها گرامیداشت یاد و خاطره انقلاب اسلامی نیست، بلکه اصل این مراسم به معنای استمرار راه انقلاب می‌باشد و از این جهت توجه به آن بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان، ظهر امروز در جمع هئیت‌های ورزشی این شهرستان با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن همانند سال‌های گذشته مقدور نیست، خوب است تا جامعه ورزشی با استفاده از هنر ورزش، به نحوی دیگر این ایام را گرامی بدارد.

وی افزود: ورزشکاران می‌توانند با برگزاری برنامه‌ها و حرکات نمایشی در سطح شهر، الگویی جدید در رابطه با معرفی هویت انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

امام جمعه تویسرکان در ادامه با بیان اینکه بعد از پیامبر گرامی اسلام، جانشین خلف ایشان تنها بود، مطرح کرد: بعد از حضرت امام(ره)، علی تنها نماند و رهبر معظم انقلاب را باید راوی احادیث حضرت امام(ره) بدانیم.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت ایام الله دهه فجر، عنوان کرد: بزرگداشت دهه فجر تنها گرامیداشت یاد و خاطره انقلاب اسلامی نیست، بلکه اصل این مراسم به معنای استمرار راه انقلاب است.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه در طول چهل سال گذشته دشمن در هر لحظه به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده است، خاطر نشان کرد: به برکت وجود رهبری و مردم همیشه در صحنه و با بصیرت این انقلاب روز به روز بالنده و رو به گسترش است.

 وی تصریح کرد: آمریکا امید داشت تا با سوار شدن بر موج انقلاب و بهره برداری از افرادی چون بازرگان، بنی صدر و امثال آن‌ها، انقلاب اسلامی را به شکست برساند، ولی به خواست خدا و حکمت حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و حضور مردم با بصیرت این موضوع محقق نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha