جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خیر قزوینی

حوزه/ یکی از خیرین شهر اقبالیه هزینه پرداخت ۳۰ هزار جلد کتاب برای اهداء به کتابخانه زندانیان استان قزوین را پرداخت کرد

خبرگزاری حوزه - قزوین/ حمزه حیدری یکی از خیرین شهر اقبالیه است که هزینه پرداخت ۳۰ هزار جلد کتاب برای اهداء به کتابخانه زندانیان استان قزوین را پرداخت کرد.

او سالها همکاری خوبی با مجموعه  کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین وهمچنین فعالیت در سوریه داشته است، در مراسمی، از سوی رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: انسان هایی که در راه خیر قدم می گذارند و با کارهای خیر خود، دل های زیادی را شاد می کنند، قطعا نزد خدای متعال اجر وثواب دو چندانی در برخواهد داشت.

این خیر قزوینی خاطرنشان کرد:  انسان باید تلاش کند تا مسیر و شیوه درستی از زندگی را به سود اجتماع و دیگر هم نوع ها نشان دهد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین در این سالها، با مدیریت حجت الاسلام افشار توانسته فعالیتهای خوبی در برنامه های اربعین انجام دهند که این موضوع در سفر به سوریه و کمک به آوارگان شیعه این کشور به خوبی مشهود بود.

حیدری تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین کمک به آزاد سازی زندانیان نیازمند بود که این مسئله به خوبی وبرای اولین بار در کشور وبا همکاری جمعی از خیرین انجام شد که امیدواریم با عنایت خدای متعال این فعالیتهای خیر همچنان تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: این کمیته همچنین برنامه های خوبی برای زندانیان انجام خواهد داد که امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا بتوانیم با جدیت در کنار آنها فعالیتها را ادامه دهیم

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha