پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بازدید آیت الله سعیدی

حوزه/ نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط آیت الله سعیدی امام جمعه قم در اداره‌کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه و آغاز به کار نمایشگاه نشان ارادت به‌منظور نمایش توانمندی‌ها و فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات و تجلیل از فعالین بالای ۱۰سال سابقه خدمت در این ستاد، در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان قم طی سخنانی باتبریک ایام الله دهه فجر مطرح کرد: آنچه که امروز در این نمایشگاه دیدیم فقط گوشه‌ای از خدمات ستاد باز سازی است؛ حرم های شریف بعد از آن همه جسارت که توسط بیگانگان و دولت بعث عراق صورت گرفت اکنون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: بوسیله تعدادی از مردم شریف ایران که گوشت و خون‌، فکر، ذکر و مالشان با ولایت اهل بیت علیهم السلام عجین شده نهضتی توانمند در راستای بازسازی عتبات شکل گرفته و از ابتدا تا به امروز با انفاق، ایثار، جهاد و اخلاص حرم‌ها به‌خوبی آباد شده و همچنین در به کار انداختن پیام‌رسانی این حرم ها حرکت‌های بسیار قابل ستایشی انجام شده است.

در پایان این مراسم به تعدادی از فعالین بالای ۱۰سال سابقه خدمت در ستاد بازسازی به پاس زحمات آن‌ها، هدایایی توسط آیت الله سعیدی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha