جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. دهه مبارک فجر معجزه الهی و بزرگترین رویداد قرن بود که ملت مسلمان ایران در سایه وحدت، خودباوری و خدامحوری توانستند رژیم شاهنشاهی را سرنگون کرده و ظلم‌ستیزی را به بشریت بیاموزند.

انقلاب اسلامی ایران در واقع تحقق حاکمیت حق و تجلی وعده الهی مبنی بر «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بوده و هست و مادام که ملت انقلابی و مسلمان ایران و البته مسئولان و کارگزاران نظام و انقلاب با تمام توان در این مسیر حق و حقیقت گام بردارند و رفتار و عملکرد خود را با آموزه های شریعت اسلام و سنت نبوی منطبق سازند، این انقلاب و نظام هر روز مقتدرتر و بالنده تر پیش خواهد رفت.

حوزه علمیه استان یزد با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و آرزوی سعادت و عظمت روز افزون ملت مسلمان ایران، اعلام می‌دارد؛ تا پای جان، گوش به فرمان ولی امر مسلمین، پاسدار واقعی انقلاب و مدافع آرمانهای والای امام و حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود و از خداوند متعال نابودی جبهه کفر و ظلم و تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت و برپاکننده حکومت عدل الهی را طلب می نماید.

مدیر حوزه علمیه استان یزد

محمد شمس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha