سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان مأمن و ملجاء در کنار مردم است، گفت: بعضی از رسته های نیروی انتظامی شرافت ذاتی دارند و مرزبانی نیز از این شرافت ذاتی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در نشست با سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، با تبریک ایام ماه رجب و اظهار خرسندی از حضور در بین مرزبانان گفت: صمیمانه فرا رسیدن ماه رجب، ماه رحمت الهی را به همکاران و مرزبانان سراسر کشور تبریک می گویم، ماه رجب و شعبان مقدم بر ماه رمضان است و امیدوارم همکاران از فیوضات این ایام بهره مند شوند.

وی ادامه داد: خداوند منان را شکرگزارم بار دیگر توفیق داد تا در جمع غیور مردان مرزبانی ناجا حضور پیدا کنم و از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان استان های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی ارتباط برقرار کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به پیام و اظهار لطف مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" نسبت به کارکنان نیروی انتظامی، گفت: رهبر معظم انقلاب، در پیامی به سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی فرمودند: "سلام مرا به کارکنان خوب، زحمتکش و خدوم ناجا برسانید"، این پیام باعث مباهات و سربلندی کارکنان نیروی انتظامی در مأموریت های محوله است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی ادامه داد: هر روز که از خدمتم در نیروی انتظامی می‌گذرد علاقه و انگیزه بنده نسبت به این مجموعه شریف و زحمتکش بیشتر می شود و بر دست کارکنان این مجموعه بوسه میزنم و بر وجود چنین نیروهای مخلص در ناجا افتخار می کنم.

وی با بیان اینکه ناجا، همچون سپاه پاسداران یک نیروی ارزشی است، افزود: نیروی انتظامی مجموعه خدوم، زحمتکش و پرتلاش است که به لطف خداوند روز به روز به سمت جهادی شدن، انقلابی شدن و ولایی شدن پیش می رود و یک نیروی ارزشی و مردمی است و در زمان سیل و زلزله در کنار تأمین امنیت، به عنوان مأمن و ملجاء در کنار مردم هستند و خدمات ارزنده ارائه می دهند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به تلاش های شبانه روزی مجموعه مرزبانی و مرزبانان گفت: مرزبانان در نقاط صفر مرزی چذابه، مهران، شلمچه، میرجاوه و دوغارون موکب راه اندازی می کنند و میزبان شایسته برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مرزها هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تأکید بر اینکه همواره به یاد مرزبانان غیور و عزیز هستم، تصریح کرد: بعضی از رسته های نیروی انتظامی شرافت ذاتی دارند و مرزبانی نیز از این شرافت ذاتی برخوردار است.

وی ادامه داد: جنس مرزبانی با کمی تفاوت، مشابه هشت سال جنگ تحمیلی است و به همین دلیل افتخار می‌کنم اگر مرزبان نیستم دوستدار مرزبانان هستم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه مرزبانان با توجه به شرایط مأموریتی باید به انجام فرائض دینی اهتمام داشته باشند، اظهار کرد: ایمان و توسل به خدا باید تقویت شود، به معنای واقعی مرزبانی از سرزمین باید ابتدا از مرزبانی دل شروع شود و تسلیم خداوند شویم و به تدبیر خدایی برسیم.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با تأکید بر معنویت، افزود: آنچه که ما را برتری می دهد و نیروهای مسلح کشور را متمایز از سایر نیروهای مسلح جهان کرده، معنویت، انگیزه، اعتقادات و ولایی بودن است.

وی اظهار کرد: با نیروها مأنوس شوید و در فرماندهی جوهره رهبری داشته باشید که این ممکن و خصوصیات در سردار "گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha