جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید اوحدی

حوزه/ اوحدی گفت: مظلومیت شهیدان مدافع حرم به واسطه‌ دوری از وطن و خانواده و شهادت در جایی خارج از کشور است. آن‌ها به درجه‌ای از رشد و کمال رسیده بودند که با آگاهی کامل پا در مسیری گذاشتند که انتهایش به شهادت ختم می‌شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سعید اوحدی، امروز در ادامه‌ دیدارهای مستمر خود با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل خانواده‌ شهید مدافع حرم «روح الله قربانی»، گفت: مظلومیت شهیدان مدافع حرم به واسطه‌ دوری از وطن و خانواده و شهادت در جایی خارج از کشور است. آن‌ها به درجه‌ای از رشد و کمال رسیده بودند که با آگاهی کامل پا در مسیری گذاشتند که انتهایش به شهادت ختم می‌شد.

معاون رئیس جمهور همچنین در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت دکتر «اصغر آقا محمدی»، گفت: شهدا طبق وعده قرآن زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، گرچه حضور فیزیکی آن‌ها در کنار خانواده‌هایشان حس نمی‌شود اما آن‌ها فیض وجودی خود را نصیب خانواده‌هایشان می‌کنند و حضور معنوی پررنگی در کنارشان دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: جایگاه شهدای مدافع سلامت جایگاه ویژه‌ای است چراکه به واسطه‌ شرایط موجود مراسم گرامیداشت ویژه‌ای برای آن‌ها برگزار نشد و حتی بستگان این عزیزان نتوانستند برای خاکسپاری و تسلی خاطر خانواده‌ آن‌ها حضور پیدا کنند.

وی در ادامه‌ با حضور در منزل مادر شهیدان «حسن، علی اصغر و علی اکبر جواد سپهری»، دیدار با مادران شهدا را توفیق بسیار بزرگی دانست که نصیب انسان‌ها می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها سلام مقام معظم رهبری را به خانواده‌های‌ معظم شهدا ابلاغ کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    یاد شهید زوار جنتی تا همیشه گرامی و این ویدئو کلیپ تقدیم به روح بزرگوارش ....