جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مستند

حوزه/ مستند "نانوکسن" اولین و تنها مستند سیاسی کرونا در ایران است که پژوهش این مستند بر اساس منابع و اسناد جهانی و بین المللی غربی ها در خصوص میکروچیپ ها تهیه و تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مستند "نانوکسن" اولین و تنها مستند سیاسی کرونا در ایران است که پژوهش این مستند بر اساس منابع و اسناد جهانی و بین المللی غربی ها در خصوص میکروچیپ ها تهیه و تولید شده است. این مستند به انتشار همکاری بیل گیتس و بنیاد فایزر در تولید واکسن کرونا می پردازد و اسناد جدیدی را منتشر می نماید.

تولید مستند نانوکسن توسط گروه جهادی و رسانه ای راه منجی از مهر ماه سال جاری آغاز شده بود و در مسیر ساخت این مستند مشاوران و کارشناسان پزشکی و همچنین کارشناسان بین الملل این گروه رسانه ای را همراهی نموده اند.

در توضیح این مستند آمده است : میکروچیپ ها نیمه هادی های کوچکی هستند که اولین باربا همکاری رابرت نویس و جک کیلبی در سال ۱۹۵۸ اختراع شد. تقریبا از سال ۲۰۱۴ میلادی، کاشت میکروچیپ‌های خاصی در دست کارمندان و نیروهای شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف در جهان به روشی جهت کنترل کیفیت، نظارت بر اعمال، و البته آسان‌سازی رفت و آمدها و امنیت بیشتر تبدیل شده است.

این تکنولوژی مخفی از سال‌های ۱۹۸۰ توسط نیروهای نظامی در برخی از کشورهای عضو ناتو مورد استفاده قرار گرفته ‌است. نانو چیپ ها همان میکروچیپ هستند در ابعاد نانو و بسیار کوچک که با چشم قابل دیدن نیستند لذا به راحتی آنها را می‌توان همراه با تزریق هر چیزی مثل واکسن  وارد بدن کرد.

بیل گیتس مدعی ایست تنها راه برون رفت از بحران فعلی که در جهان وجود دارد کنترل و حتی کاهش جمعیت است اما این هدف باید با  چه روشی و با کمک چه کسانی به  نتیجه برسد؟ بیل گیتس یکی از افرادی است که همواره به سازمان بهداشت جهانی کمک های مالی میکند از همین رو با بنیاد فایزر به عنوان یکی از بزگترین نهاد های تولید واکسن و دارو در جهان ارتباط تنگاتنگی دارد.

آنچه  که در این مستند می بینید در واقع  بیان مسیری است که بیل گیتس و بنیاد فایزر با همکاری یکدیگر میپیمایند تا راه برای تسلط کامل قدرتهای جهانی برای استعمار نوین بر تمام ملت های جهان فراهم آورند.

این مستند در فضای مجازی منتشر شده است و هم اکنون بر روی سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/v/MoYDb  برای مخاطبین به نمایش در آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha