جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دبیر گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین

حوزه/ دبیر گروه های جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: روحانیت در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز می باشد و خود را وقف سرزمین، ملت و دین خدا نموده است که نمونه آن در مسئله شیوع بیماری کرونا است که خوش درخشیدند.

حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) بر بهره گیری همه اقشار مختلف در سیره و روش و تبین آموزه های اخلاقی و جوانمردی  این امام بزرگوار در زندگی شد.

حجت الاسلام علی اکبری به فعالیتهای روحانیت در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد:  مجموعه روحانیت شیعه ثابت کرده که در هر موضوعی ضرورت حضور روحانیت بوده، پیش‌قدم هست و زودتر از همه وارد صحنه می‌شوند.

روحانیت همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است

حجت الاسلام علی اکبری خاطرنشان کرد: قشر روحانیت به صورتی میدانی وارد عرصه های جهادی کمک به آسیب دیدگان سیل و زلزله و کرونا می شوند و در تغسیل متوفیان کرونایی نیز خط‌شکن بودند.

وی ادامه داد: باید نقش پیشتازی روحانیت، طلاب وحوزه های علمیه در طول تاریخ، پررنگ حفظ شود تا نسل ما از این میراث کهن و این سنت حسنه منقطع نشود چراکه در طول سالیان، پیوند مقدسی بین مردم و روحانیت برقرار بوده است.

دبیرگروه های جهادی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در زمانی که حتی خانواده متوفیان براثر تبلیغات سوء و عدم آشنایی با بیماری کرونا  دور می‌شدند بسیجیان و روحانیون حوزه های علمیه  در کنار بیماران و کادر سلامت ماندند و همچنان نیز ثابت‌قدم هستند.

حجت الاسلام علی اکبری عنوان کرد: تلاشگران طلبه را جهادگران خاموش نامیدیم چون فقط و فقط به خدمت می اندیشیدند و بدون هیچ انتظاری، برای بر داشتن باری از دوش نظام سلامت آستین همت را بالا زدند.

یادآوری می شود گردهمایی دبیران گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور  از روز چهارشنبه -ششم اسفند شروع وتا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha