پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رسالت جشنواره ها باید شناسایی انگیزه ها، توانایی ها و پرورش خلاقیت های صاحبان آثار فاخر باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار اعضای هیئت داوری سومین جشنواره ترنم آسمانی آواها و نغمه های دینی با تاکید بر توسعه و تعمیق فعالیت های قرآنی و عترت گفت: تدّبر در قرآن و کاربردی کردن مفاهیم آن در زندگی فردی و اجتماعی باید یکی از اهداف جشنواره ها باشد. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تنها قرائت قرآن کافی نیست، اضافه کرد: آشنایی با مفاهیم قرآنی باید راه و مقدمه ای برای عمل به قرآن باشد. 

وی با تاکید بر اینکه صرف برگزاری جشنواره ها هم کافی نیست، اظهار داشت: آثار جوانان این عرصه باید نشان داده شود و باید بدانیم برگزاری جشنواره ها آغاز یک حرکت است. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه توجه به علایق و سلایق جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با رویش های جدید و فعالیت های جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرآنی این عرصه ها رونق گرفته است. 

امام جمعه تبریز با اشاره به تاثیرگذاری شیوع ویروس کرونا بر همه فعالیت ها خاطرنشان کرد: علیرغم برگزاری غریبانه این جشنواره عدم تعطیلی آن‌ بسیار ارزشمند است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha