شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مطلبی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی در سفری یک روز به استان همدان در دیدارهای جداگانه‌ با نماینده ولی فقیه در همدان و مدیر حوزه استان، به بررسی مسائل و مشکلات طلاب پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرمطلبی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور در سفری یک روزه به استان همدان، در دیدارهای جداگانه‌ای با نماینده ولی فقیه در همدان و مدیر حوزه استان، به بررسی مسائل طلاب پرداخت.

در این دیدارها که حجت الاسلام هاشمی، مسئول امور طلاب حوزه علمیه استان همدان نیز حجت الاسلام والمسلمین میرمطلبی را همراهی می‌کرد، مهم‌ترین مسائل و مشکلات طلاب استان بررسی و بر لزوم حل مشکلات معیشتی و بخصوص مسکن آنان تاکید و از اقدامات شورای حوزه استان در پیگیری دغدغه‌های طلاب همدانی تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسملین شعبانی، امام جمعه همدان نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شورای حوزه استان در عرصه حمایت از طلاب، اظهار کرد: بحمدالله در کنار وحدت خوبی که بین اعضای شورا وجود دارد، توانسته‌ایم برخی از مشکلات و موضوعاتی که در حوزه‌های استان وجود دارد را برطرف کنیم و درصدد رفع دغدغه ها و دیگر مشکلات طلاب همدانی هستیم.  

 بازدید از تعدادی از مراکز مختلف حوزوی از دیگر برنامه‌های مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور در سفر یک روزه به همدان بود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha