جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمک به سی سخت

حوزه/ به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳هزار بسته معیشتی برای کمک به زلزله زدگان به سی سخت ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، محموله کمک های اهدایی تعاون، کار ور فاه اجتماعی شامل ۳هزار بسته غذایی و وسایل گرمایشی امروز به سی سخت رسید.

حسین کلانتری در حاشیه تخلیه این وسایل با قدرشناسی از کسانی که در سامان دهی زلزله زدگان کمک کردند، گفت: اگر کمک مردم و معتمدین نبود نمی توانستیم خدمات ارائه دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم خدمات را رصد می کنند و قدردان هستند، افزود: دولت در اولین جلسه برای بازسازی مناطق زلزله زده ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفت و ارگان‌ها، سازمان ها و نهادها نیز از روز اول به کمک مردم شتافتند.

جزئیات جدید از وضعیت خدمات رسانی به مردم سی سخت

کلانتری تصریح کرد: از جمله سازمانهایی که از روز اول پای کار آمد و کمک های انسان دوستانه خوبی ارائه کرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود شخص وزیر، معاونان تا بدونه اداره کل در استان کمک های خوبی ارائه دادند.

این مسئول گفت: کمکهای اهدایی با همکاری جمعیت هلال احمر ساماندهی و بین مردم توزیع شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهدای سه هزار بسته به نام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این آخرین خدمات نیست بلکه ادامه خدمات است.

جزئیات جدید از وضعیت خدمات رسانی به مردم سی سخت

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای کمک به زلزله زدگان گفت: با تلاشی که انجام شده لیست تمام خسارت دیدگان موجود است و کمک ها بر اساس لیست تهیه شده ارائه می شود حق کسی ضایع نمی شود و کمک ها به کسی که حقش نیست نمی رسد.

کلانتری در عین حال تأکید کرد: اولویت اصلی شهر سی سخت است اما نباید از روستاها غافل شویم حتما باید رسیدگی کنیم.

وی دغدغه مردم را بازسازی خانه ها دانست و افزود: تا آخر هفته ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات بنیاد مسکن برای تخلیه نخاله ها وارد عمل می شود.

جزئیات جدید از وضعیت خدمات رسانی به مردم سی سخت

رئیس ستاد مدیریت بحران استان گفت: امیدواریم با وفاق خوب مردم و مسئولین و تلاش صورت گرفته مردم دردی نداشته باشند و تنها دغدغه آنها خانه باشد.

وی یادآور شد: با توجه به عنایت رئیس جمهور و گزارش وزیر راه و شهرسازی ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار گذاشتند و تا پایان تیرماه با نظارت نظام مهندسی خانه ها خاه های تخریبی احداث خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha