شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
افتتاحیه

حوزه/ همزمان با افتتاح ۴۲ پروژه حوزه های علمیه خواهران در کشور، پروژه مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان نیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری، ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان اظهار کرد: مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان از سال ۸۱ توسط مرحوم آیت الله طاهری فعالیت خود را آغاز کرد.

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان ادامه داد: همانطور که انتظار می رفت و سبقه ایمانی و دینی همشهریان نشان می داد با استقبال خوبی این مدرسه رو به رو شده است.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: این مدرسه با وجود اینکه امکانات حداقلی داشت، در مکان استیجاری و با سختی های زیادی کار خود را آغاز کرد ولی مورد استقبال گسترده خواهران برای تحصیل در این مدرسه علمیه رو به رو شد.

وی افزود: در کنار مدرسه علمیه برادران امام صادق (علیه السلام) یک مجتمعی به منظور فضای آموزشی مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله عهلیها) احداث شد که مدرسه به صورت موقت از محرومیت شدید درآمد و فعالیت خود را در آن مکان ادامه داد.

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان ابراز داشت: در مکان فعلی با محدودیت هایی برای برگزاری کلاس و فعالیت های پژوهشی رو به رو بودیم ولی با این وجود مدرسه توانسته با همت طلاب خواهران و مدیران مدرسه و مدیریت حوزه های علمیه به رتبه های خوبی دست پیدا کند.

حجت الاسلام طاهری افزود: در حال حاضر ۱۸۰ طلبه در مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان در حال تحصیل هستند و برخی از این طلبه ها در فعالیت های پژوهشی و فرهنگی در سطح استان و کشور افتخارات خوبی بدست آوردند.

وی گفت: ۱۵۰ فارغ التحصیل تاکنون مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان داشته که ۸۰ نفر از فارغ التحصیل مبلغان مبلغ هستند و در شهر، روستا، تکایا و مدارس آموزش و پرورش مشغول به فعالیت های تبلیغی هستند.

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان تاکد کرد: امروز هنوز پروژه مدرسه علمیه خواهران صدیقه فاطمه (سلام الله علیها) گرگان کامل نیست و امیدواریم با همت خیران و استانداری گلستان بتوانیم پروژه را به صورت کامل به بهره برداری برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha