سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
همایش ملی «وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن»

حوزه/ معاون پژوهش دانشکده الهیات دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: از میان آثار رسیده، ۳۰ مقاله مورد تأیید قرار گرفت و از بین آنها ۸ مقاله به‌عنوان سخنرانی و بقیه به‌صورت پوستر پذیرفته شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرکار خانم مینا شمخی، معاون پژوهش دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز، در همایش ملی «وقف و توسعه اجتماعی با تأکید بر قرآن و روایات» که به‌صورت مجازی برگزار شد، به ارائه گزارشی از همایش و ارسال مقالات پرداخت و گفت: این دو همایش ملی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز با هدف رسیدن به نقطه مورد نظر مقام معظم رهبری در تبدیل موقوفات به قطب فرهنگی در کشور برگزار شد.

وی افزود: این همایش از مهرماه سال جاری با تشکیل جلسه معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان و دانشکده الهیات دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز شد و با برنامه‌ریزی انجام شده به‌صورت مجازی برگزار شد.

شمخی گفت: برای هر دو همایش کمیته‌های مجزایی تشکیل و طبق هماهنگی‌های ایجاد شده، اولین فراخوان آن مهرماه در سطح دانشگاه‌ها اعلام شد که بعد از استقبال پژوهشگران، تمدید مهلت ارسال مقالات در بهمن اعلام و مقالات زیادی به دبیرخانه همایش ارسال شد.

معاون پژوهش دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز، اضافه کرد: از میان آثار رسیده، ۳۰ مقاله مورد تأیید قرار گرفت و از بین آنها ۸ مقاله به‌عنوان سخنرانی و بقیه به‌صورت پوستر پذیرفته شدند.

دبیر علمی همایش ملی «وقف و توسعه اجتماعی»، در پایان با بیان اینکه مقالات رسیده از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، گفت: مقالات ارائه شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و پایگاه سیویلیکا به نمایش درخواهند آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha