جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مراسم خطبه‌خوانی خادمان و همچنین مراسم شب شهادت از جمله ویژه برنامه‌های شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام در حرم بانوی کرامت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، مراسم عزاداری و برنامه‌های مذهبی در حرم مطهر بانوی کرامت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دوشنبه شب هم‌زمان با شب شهادت مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی از اساتید سطوح عالی حوزه و مداحی سید رضا نریمانی و همچنین سه شنبه شب مراسمی به مناسبت شام شهادت نیز با سخنرانی آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی سید رضا نریمانی در حرم برگزار می‌شود.

همچنین صبح روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و مداحی عباس حیدرزاده دنبال می‌شود.

قبل از نماز ظهر و عصر ۱۹ اسفندماه، محفل عزاداری با مداحی یاسین شیخ‌زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و همچنین محفل دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده برگزار می‌شود.

زائران و مجاوران حرم مطهر بعد از نماز ظهر و عصر روز سه شنبه نیز از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی‌نژاد بهره‌مند خواهند شد و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری در حرم مطهر به ایراد سخن و سید علی حسینی‌تبار به مداحی خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha