جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

حوزه / امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: رسالت‌های حوزه های علمیه تربیت طلاب نمونه و مزین به فضائل اخلاقی است چراکه طلاب باید در مسائل اخلاقی از مردم جامعه چند گام جلوتر حرکت کند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: فهم دین هیچ گونه سقفی ندارد و افق پیش روی ما افق بزرگ و پیچیده ای را در بر دارد و همه باید دست به دست یکدیگر دهیم و برای رسیدن به مقصد گام برداریم.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: اگر کسی خودسازی و تهذیب نفس نداشته باشد نمی‌تواند در جامعه تحول دینی و انقلابی ایجاد کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مناسبت‌هایی که خداوند در طول سال برای تهذیب انسان قرار داده، فرصت‌های خوبی است که باید از آن‌ها برای تهذیب و خودسازی بیشتر استفاده کنیم، ازجمله ماه رجب که ماه تهذیب نفس و آماده‌سازی خود برای ورود به ماه‌های شعبان و رمضان است.

رسالت‌های حوزه های علمیه تربیت طلاب نمونه و اخلاقی است

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: تحصیل در حوزه های علمیه نعمت بزرگی است و شکر این نعمت با خودسازی و تربیت صحیح حاصل می شود.

 امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: رسالت‌های حوزه های علمیه تربیت طلاب نمونه و مزین به فضائل اخلاقی است، چراکه طلاب باید در مسائل اخلاقی از مردم جامعه چند گام جلوتر حرکت کند.

در این جلسه از طلاب برتر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تقدیر شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha