دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان گفت: روحانیت در سیل، زلزله و مبارزه با ویروس کرونا، کاهش آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و.... با تمام وجود در کنار مردم بوده و اثبات کرده که خادم ملت است.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: علما و روحانیت در صف اول خدمت به جامعه قرار داشته و دارند و همواره در کنار مرده بوده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان ادامه داد: در کشور ما روحانیت به خاطر وضع خاص خود و ارتباطی که با مردم داشته و اعتقادی که مردم نسبت به آن داشته اند منشاء تحولات مهم اجتماعی و دینی و سیاسی بوده و یا در این تحولات نقش بسزایی داشته است.

وی اظهار کرد: روحانیت در سیل، زلزله و مبارزه با ویروس کرونا، کاهش آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی و.... با تمام وجود در کنار مردم بوده و اثبات کرده که خادم ملت است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان تصریح کرد: امروز استکبار جهانی تمام همت و ابتکار خود را بر جدایی مردم از روحانیت گذاشته و برای این کار پول های بسیاری هزینه می کند، چون می داند تا زمانی که پیوند مردم با روحانیت هست به هیچ وجه نمی تواند کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha