سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر / مصاحبه با حجه الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه کسانی که در جمهوری اسلامی به هر عنوان مسئولیتی در اختیار دارند باید برای توسعه استان کردستان و دیگر نقاط این کشور اسلامی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: لحظه به لحظه زندگی رسول اکرم (ص) در بحث مدیریت، دانش، متانت، امانتداری و... باید نصب العین همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه افزود: ضروری است مسئولی که در نظام اسلامی سمتی دارد، در انجام وظیفه خود صادقانه و از روی خلوص نیت برای مردم و جامعه اسلامی کار کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: همه کسانی که در جمهوری اسلامی به هر عنوان مسئولیتی در اختیار دارند باید برای توسعه استان کردستان و دیگر نقاط این کشور اسلامی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی تاکید کرد: باید زمینه های توسعه یافتگی در استان کردستان را هرچه سریعتر مهیا کنیم، زیرا ظرفیت های لازم برای تبدیل این استان به یک منطقه پیشرفته در بُعد اقتصادی فراهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان تاکید کرد: کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از ۴۵۰۰ شهید تقدیم این نظام کرده است و از سوی دیگر نیز ۱۸ هزار شهید از دیگر نقاط کشور در این خطه به فیض شهادت نائل شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha