دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: با وجود مشکلات بسیاری که در جامعه وجود دارد، مردم استان کردستان هرگز از انقلاب دست نکشیده اند بنابراین باید نگاه مسئولین به این خطه بسیار ویژه و خاص باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سخنانی اظهار داشت: مردم کردستان در بحث دفاع از کیان اسلامی و این انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با وجود مشکلات بسیاری که در جامعه وجود دارد، مردم  این استان هرگز از انقلاب دست نکشیده اند بنابراین باید نگاه مسئولین به این خطه بسیار ویژه و خاص باشد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: خوشبختانه وضعیت زندان ها در کشور در بُعد آموزشی و تربیتی بسیار ممتاز است به طوری که زندانی بعد از آزادی به دنبال یک زندگی شرافتمندانه می رود.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خویش بیان کرد: طبق آماری که ما داریم بیش از ۳۰ هزار روحانی اهل سنت و اهل تشیع در کردستان زندگی می کنند که با وجود اینکه در بحث معیشتی خود در تنگنا هستند ولی بازهم در بحث تعلیم و تربیت اسلامی هیچ کوتاهی نمی کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله مهمی که برای همه ما حائز اهمیت است، اجرای درست و عادلانه پرونده های قضایی است و در حال حاضر با تحولی که در قوه قضائیه پیش آمده است شاهد اجرای این عدالت در روند رسیدگی قضایی هستیم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که همواره دغدغه دلسوزان اجتماعی استان می باشد، این است که در قبال خانواده زندانیان احساس مسئولیت کنیم و اجازه ندهیم که این خانواده ها در بُعد مالی در تنگنا و سختی باشند زیرا اگر این نگاه وجود نداشته باشد، باید منتظر ناهنجاری ها و فساد و جرم در جامعه مان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha