پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جماعت مسجدالزهراء

حوزه/ امام جماعت مسجدالزهرای قم با اشاره به کمک‌های مؤمنانه مردم و خیّرین در یک سال گذشته گفت: خیّرین و انسان‌های مؤمن همواره به وظایف خود عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی که در مسجدالزهراء برگزار شد، با اشاره به سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: امروز روز میلاد امامی است که با ظهورش جهان را از عدل و عدالت پرکرده و منجی بشریت خواهد بود.

وی ادامه داد: سعادتی نصیب ما شد که در این روز شاهد و میزبان کمک‌های مؤمنانه باشیم که به مردم بی‌بضاعت و سیل‌زده اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد تأکید کرد: امروز یازدهمین مرحله کمک‌های مؤمنانه و خیرخواهانه است که از طریق جمعیت فاطمی‌ها به مردم بی‌بضاعت اهدا می‌شود.

وی به مشارکت خیرین و مردم در این امر خداپسندانه اشاره کرد و بیان داشت: همواره مردم و خیرین نشان دادند که اگر نیازمند باشد به یاری می‌شتابند و این یاری رساندن را این روزها در همه جای کشور شاهد هستیم.

امام جماعت مسجدالزهراء به شعار سال و نام‌گذاری آن به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها اشاره کرد و گفت: قطعاً مساجد نیز در این زمینه می‌تواند اثرگذار باشند که باید با تلاش همه مردم شاهد این اثرگذاری‌ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha