پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سلیمانی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرجی، به نقش بی‌نظیر روحانیون و طلاب حوزه علمیه کاشان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کاشان ۶۰۰ طلبه داشت، حوزه علمیه این استان با تقدیم بیش از ۱۰۳ شهید به انقلاب اسلامی ایران بالاترین آمار شهدای طلاب را در سطح کشور کسب نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان، در دیدار با آیت‌الله سلیمانی، ضمن تبریک سال جدید و در پیش بودن ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم اسماعیلی، بنیان‌گذار مدیریت حوزه علمیه کاشان، اظهارداشت: معاونین و کارکنان حوزه علمیه کاشان خدمت به طلاب و کادر مدارس علمیه منطقه کاشان را برای خودشان افتخار می‌دانند.

وی به جایگاه بسیار بالای حوزه علمیه کاشان اشاره کرد و گفت: تلاش شبانه‌روزی مدیران، اساتید، طلاب، کادر مدارس و حوزه علمیه کاشان سبب شده تا حوزه علمیه کاشان در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، خدماتی، تهذیبی، اخلاقی و... در ردیف پنجم کشور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام فرجی، ابراز امیدواری کرد و گفت: إن‌شاءالله بتوانیم در عرصه خدمت به حوزه‌های علمیه، مکتب امام صادق(ع) و سربازان امام عصر(عج) قدم‌های بزرگ‌تری برداریم.

مدیر حوزه علمیه کاشان، بیان کرد: افتخار این را داریم که مدیریت حوزه علمیه کاشان به اهتمام معاونین و کادر این مرکز رتبه ممتازی را در سطح کشور به دست آورد.

وی، با اشاره به شرایط ممتاز حوزه علمیه کاشان، گفت: قرار گرفتن در مرکزیت کشور، وجود با برکت سلطان علی ابن امام محمدباقر(ع) و ولایی بودن مردم از شرایط ممتاز حوزه علمیه کاشان است.

حجت‌الاسلام فرجی، اضافه کرد: کاشان تنها منطقه‌ای است که امام محمدباقر(ع) فرزند برومند خودش علی ابن باقر(ع)را برای اقامه نماز جمعه و تبلیغ دین به این منطقه فرستاده است.

مدیر حوزه علمیه کاشان، به نقش بی‌نظیر روحانیون و طلاب حوزه علمیه کاشان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کاشان ۶۰۰ طلبه داشت، حوزه علمیه این استان با تقدیم بیش از ۱۰۳ شهید به انقلاب اسلامی ایران بالاترین آمار شهدای طلاب را در سطح کشور کسب نمود.

وی در پایان به نقش علمای بزرگ کاشان همچون آیت‌الله سید مهدی یثربی(ره) و آیت‌الله نمازی در توسعه مدارس علمیه و گسترش مسائل دینی و فرهنگی این شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از وجود نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان بیش از پیش در گسترش مسائل فرهنگی، دینی و حوزوی کاشان بهره‌مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha