شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 953285
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
مدرسه علمیه معصومیه(س) قرچک.jpg

حوزه/ مدرسه علمیه معصومیه(س) قرچک برای مقطع سطح ۲ (کارشناسی) از بین خواهران واجد شرایط، طلبه می‌پذیرد.

خانم مریم شهسواری، مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) قرچک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه این مدرسه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده‌است، گفت: با صدور مجوز رسمی از طرف مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران توانستیم در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۵ اقدام به پذیرش طلبه کنیم که الحمدلله با استقبال خوبی مواجه شد و نزدیک به  ۱۰۰نفر داوطلب نام نویسی کردند و در نهایت ۳۰ نفر به عنوان طلبه پذیرفته شدند.

وی افزود: خواهران مشتاق کسب معارف دینی با تمام توان در این مسیر حرکت کرده و از معارف ناب اسلام سیراب می شوند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) قرچک ابراز داشت: با لطف خداوند متعال این مسیر تا به حال ادامه داشته و طلاب برتر این مدرسه به المپیاد علمی کشوری حوزه راه پیدا کردند. همچنین کسب رتبه در مسابقات قرآنی استانی از دیگر فعالیت های مدرسه می‌باشد.

خانم شهسواری در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۲ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل و ۱۳ استاد اشتغال به تدریس دارند، گفت: هم اکنون مدرسه علمیه معصومیه قرچک در مقطع سطح ۲ و با مدرک دیپلم و از متولدین ۱۳۵۹به بعد، به صورت تمام وقت حضوری پذیرش دارد. از این رو داوطلبین علاقه مند به تحصیل در این مدرسه علمیه می‌توانند جهت ثبت نام حضورا مراجعه کنند و یا از طریق سایت www.paziresh.whc.ir اقدام کنند. ۳۱۳/۴۲

مدرسه علمیه معصومیه(س) قرچک طلبه خواهر می‌پذیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مظاهر اسگندرپور FR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    بنده مدرس خوشنویسی انجمن خوشنویسان ایران شعبه قرچک هستم . فوق ممتاز خط نسخ ایرانی . لذا جهت همکاری در زمینه اموزش خوشنویسی با قلم خط نسخ اعلام امادگی دارم در صورت تمایل با انجمن ویا شخص بنده با شماره زیر میتوانید تماس بگیرید . (شماره تلفن محفوظ است ) .