جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زبیده قائمی فر

حوزه/معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران فاطمه معصومه(س) بندرعباس از آغاز برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویزه ماه مبارک رمضان خبر داد.

خانم زبیده قائمی‌فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در هرمزگان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، اظهار داشت: ماهی بهتر از ماه رمضان برای خودسازی، تقویت فضائل، پاک کردن روح و جسم از آلودگی‌ها وجود ندارد، چرا که در این ماه نفس‌های انسان تسبیح، خواب او عبادت و دعاهای وی مستجاب است.
 
وی افزود: مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها بندرعباس برنامه‌هایی را تدارک دیده تا طلاب بتوانند از فرصت ماه ضیافت الهی به خوبی استفاده کنند.
 
معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران فاطمه معصومه(س) بندرعباس، اظهار کرد: تولید محتوا و عکس نوشته دعای هر روز ماه مبارک رمضان همراه با شرح و تفسیر دعا و انتشار در فضای مجازی با عنوان «نجوای عاشقانه» یکی از برنامه های فرهنگی این موسسه است.
 
خانم قائمی فر، «طنین احکام» را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: تهیه و تولید عکس‌نوشته سؤالات احکام در زمینه روزه و مباحث پیرامون آن توسط طلاب و انتشار در فضای مجازی یکی دیگر از برنامه های فرهنگی مؤسسه است.
 
معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران فاطمه معصومه(س) بندرعباس، به برگزاری نشست هفتگی تغذیه سالم با عنوان همیار سلامت اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست هفتگی تغذیه سالم از دیدگاه طب اسلامی و تولید عکس‌نوشته از مباحث مطرح شده و انتشار در فضای مجازی نیز توسط طلاب در این ماه صورت می‌گیرد.
 
معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها به رزمایش مساوات اشاره کرد و گفت: رزمایش مساوات و تهیه بسته های معیشتی توسط طلاب و توزیع بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های فرهنگی مؤسسه است.
 
خانم قائمی فر از برنامه ای به نام «سحرخیزان کوچک» ویژه فرزندان طلاب نیز یاد کرد و افزود: جشن روزه اولی ها ویژه فرزندان طلاب در ماه مبارک رمضان همراه با مسابقه بهترین خاطره از ماه رمضان، ارسال عکس از سفره سحر و افطار، نقاشی و دلنوشته ای به خدا از دیگر برنامه های فرهنگی می باشد.
 
وی، «غربت آسمانی» را از دیگر برنامه‌ها خواند و افزود: برگزاری مسابقه از شرح دعای افتتاح در سه مرحله با موضوع امام‌شناسی ویژه خانواده‌های طلاب نیز فرصتی دیگر برای بهره بردن از این ماه است.
معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها بندرعباس در پایان از برنامه‌های فرهنگی «مثل ماه»، «آیات زندگی»، «انتخاب اصلح» و «راه بهشت» نیز نام برد و تصریح کرد: برگزاری نشست های اخلاقی به صورت هفتگی، نشست قرآنی همراه با بیان تفسیر سوره احزاب، برگزاری نشست بصیرتی و جزءخوانی قرآن به صورت روزانه در فضای مجازی و حضوری برای کادر مدرسه از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در جهت استفاده درست از فرصت ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha