شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفایی

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برنامه های سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برنامه های سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

بر این اساس در طول ماه مبارک رمضان سخنرانی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از «شبکه سراسری شما» و «صدا و سیمای مرکز بوشهر» پخش خواهند شد.

نخستین سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در رابطه با مباحث اخلاقی و معرفتی خواهد بود که در طول ماه مبارک رمضان هر روز بعد از اذان ظهر به وقت تهران از شبکه سراسری شما و پیش از اذان مغرب و عشاء از شبکه استانی بوشهر تحت عنوان «بیکران نور» پخش خواهد شد.

دومین سخنرانی وی نیز تفسیر کوتاه قرآن کریم است که تحت عنوان «جلوه های نور» هر روز بعد از اذان ظهر به وقت بوشهر و باز پخش آن نیز صبح روز بعد، پس از اذان صبح و برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم از سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد.

همچنین این سخنرانی ها از رادیو استانی بوشهر نیز در طول ماه مبارک رمضان پخش می شوند.

فیلم و صوت این سخنرانی ها به صورت روزانه جهت استفاده علاقمندان در سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر (meeraj.ir)، کانال دروس حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در پیام رسان ایتا (eitaa.com/safaei_dars) و صفحه آپارات دروس حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری (aparat.com/safaei_dars) بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha