پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم در دیدار با اعضای قرارگاه ثارالله گفت: امر به معروف و نهی از منکر و ترویج این فریضه دینی امید را در دل‌ها روشن می‌کند و موجب خوشنودی ولی عصر(عج) می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  اعضای قرارگاه ثارالله استان قم پیش از ظهر امروز به‌منظور بررسی وضعیت فرهنگی و حوزه عفاف و حجاب استان، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم دیدار و به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های یک سال و نیم گذشته این قرارگاه پرداختند.

آیت الله سعیدی نیز طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شیعیان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یاد امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در تمام حالات و اعمال برای ما راه گشا است و این امر باید به عنوان یک تکلیف دنبال شود و این یاد باید با توجه همراه باشد.

وی با تشکر از فعالیت‌های انجام در قرارگاه ثارالله عنوان کرد: کارهایی که شما انجام می‌دهید جزء مفاخر است که حتما موجب خوشنودی حضرت بقیة الله روحی ارواح العالمین خواهد شد.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: استمرار بر امر به معروف و نهی از منکر، احساس خستگی نکردن و کم هزینه بودن این حرکت موجب دوام و اثر بخشی بیشتر آن خواهد شد اما در نقطه مقابل احساس ناامیدی، قوت دشمن و از دست رفتن شعائر دینی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه ثارالله گفت: کارهایی که در این قرارگاه انجام می‌شود وقتی در کنار هم قرار می‌گیرد حس امید را در دل‌ها روشن می‌کند؛ تلاشگران این قرارگاه باید نگاهشان و هدفشان ظهور حضرت ولی عصر روحی ارواح العالمین و رضایت ایشان باشد و با یک برنامه‌ریزی کلان به کار خود ادامه دهند.

در ادامه تعدادی از اعضای دیگر قرارگاه ثارالله استان قم به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و مشکلات موجود با موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha