جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام اعتمادی در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در هرمزگان، به تشریح برنامه های ستاد اقامه نماز استان در ماه ضیافت الهی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام محمد اعتمادی، با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان هرمزگان، با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: ستاد اقامه نماز استان هرمزگان به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های جامعی را با هدف تقویت معنویت در جامعه و گسترش فرهنگ نماز تدارک دیده است.

 مدیر ستاد اقامه نماز در هرمزگان و مشاور استاندار افزود: از حمله برنامه های در حال اجرای ستاد اقامه نماز، سلسله جلسات تفسیر قرآن در شهرستان ها توسط ائمه جمعه و جماعت و روحانیون طرح هجرت و مستقر در شهرها و روستاها است که با توجه به وضعیت کرونا به صورت مجازی برگزار می شود و در برخی شهرستان های نارنجی به صورت حضوری با رعایت پروتوکل های بهداشتی است تا مومنان بتوانند از برنامه ها بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف در سه رده سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان از کتاب «یک صد پرسش نماز»، به صورت تلفنی با همکاری سیمای مرکز خلیج فارس با هدف نهادینه شدن فرهنگ نماز و برطرف کردن شائبه های موجود در جامعه است و علاقه‌مندان جهت شرکت می‌توانند به صورت تلفنی با شماره های اعلامی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ارتباط بگیریند و به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام اعتمادی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی آداب و اسرار نماز به صورت مجازی و غیر حضوری در سطح دستگاه های اجرایی، برگزاری نماز جماعت با رعایت پروتوکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی، و برگزاری نماز جماعت در حیاط مساجد در مناطق نارنجی با رعایت پروتوکل های بهداشتی از جمله برنامه های ستاد اقامه نماز استان هرمزگان است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha