جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حضرت خدیجه سلام الله علیها

حوزه/مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان استان هرمزگان، گفت: حضرت خدیجه (س)نقش کلیدی در گسترش اسلام داشتند و در طول تاریخ اسلام هر کجا اتفاقی بزرگ رخ داده به واسطه حضور یک بانوی ایثارگر بوده است.

خانم عاطفه انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، با تسلیت ایام رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها، بیان کرد:حضرت خدیجه(س) کامل‌ترین زن بود و تا ایشان در قید حیات بودند، پیامبر صل الله علیه و آله هیچ همسری اختیار نکرد و با مهر در کنار یکدیگر زندگی کردند.
 
مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان بابیان اینکه نمونه‌ای بارزتر و شاخص تر از حضرت خدیجه سلام الله علیها سراغ نداریم که از تمام داشته‌های خود در راه اسلام گذشته باشد، تصریح کرد: خداوند بالاترین درجات را به حضرت خدیجه سلام الله علیها عنایت کرد و امیدواریم بانوان ایران اسلامی خدیجه وار در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب قدم بردارند.
 
خانم انصاری با تأکید بر اینکه بانوان انقلابی و جهاد گر ما نیز همچون حضرت خدیجه سلام الله علیها دفاع و پشتیبانی و حمایت از مسیر اسلام و انقلاب را تا ظهور منجی عالم بشریت پیش ببرند، افزود: در طول تاریخ اسلام هر کجا اتفاقی بزرگ رخ داده به واسطه حضور یک بانوی ایثارگر بوده است.
 
وی در پایان با اشاره به بیانات امام خامنه ای « خدیجه‌ کبری سلام الله علیها، بزرگ‌ترین حرکت را به عنوان یک بانوی کامله و عاقله و بزرگوار انجام داد، اول مؤمن به اسلام او بود و همه‌ ثروت خود را در راه دعوت اسلام و ترویج اسلام خرج کرد و تأثیر این کار را کسانی می‌دانند که در مبارزات و دوران اختناق نقش کمک‌های مالی را به مبارزین تجربه کردند»، افزود: این بانوی نمونه نقش کلیدی در گسترش اسلام دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha