چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مشکلی که سال‌های اخیر در کردستان به وجود آمده است، تعطیلی کارخانه نساجی است که باعث بیکار شدن بیش از ۳۰۰ کارگر شده است، لذا انتظار می‌رود که این کارگران، سامان پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز عصر در نشست هم‌اندیشی تشکل های کارگری و کارفرمایی استان کردستان اظهار داشت: انتظار این است که در جلسات به جای تعارف به اصل موضوعات و مشکلات پرداخته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید نگاه دولت به مقوله کارگری و کارفرمایی از اولویت‌های مهم ما باشد و در این مقوله به صورت تخصصی ورود پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: نگاه اسلام به مقوله کار و کارگری بسیاری تخصصی و جامع است و در این باره دستورات بسیاری در شرع و دین داریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: در این جلسه مشکلات کارگران بیان گردید، بنابراین از حاضرین در این جلسه می خواهم که مشکلات و موانع موجود را به صورت مکتوب  ارائه دهند. از سوی دیگر نمایندگان کارگران و کارفرمایان نگاهشان به حل مشکلات قشر کارگری باید دقیق و از روی عدالت باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از مشکلات کنونی، بحث کارگران ساختمانی است که در این ایام دارای مشکلات بسیاری هستند و باید مشکلات آنان در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شوند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان داشت: باید برای قشر کارگر اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا میزان کارگران فصلی که در میادین و معابر شهری سرگردان هستند، کاهش پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مشکلی که سال‌های اخیر در کردستان به وجود آمده است، تعطیلی کارخانه نساجی است که باعث بیکار شدن بیش از ۳۰۰ کارگر شده است، لذا انتظار می‌رود که این کارگران، سامان پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha