پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کارگاه برخط-نصاری

حوزه/ کارگاه پژوهشی با موضوع یادداشت نویسی، به صورت برخط و از سامانه سیما مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برای طلاب مدارس علمیه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محمد نصاری، مدیر پایگاه پویش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در کارگاه پژوهشی با موضوع یادداشت نویسی (نوشتن برای فضای مجازی) به تعریف محتوا، اقسام، نکات ویرایشی پرداخت و گفت: پس از آماده سازی مقاله آنچه مهم است انتشار یادداشت یا مقاله ی کوتاه و بلند است، نویسنده باید به دید یک کالای تولیدی و یک محصول به محتوای خود نگاه کند.

وی مرحله پس از انتشار مقاله را تبلیغ و ایجاد اشتیاق در مخاطب بیان کرد و گفت: تعامل با مخاطب، استفاده از وایرال مارکتینگ یا به بازی گرفتن مخاطب، پاسخ به نظرات مخاطبین برای تبلیغ  مقاله و ایجاد اشتیاق در مخاطب موثر است.

نصاری در مورد انتشار مقالات در گوگل گفت: گوگل به راحتی متوجه می شود که یک مقاله شرایط استاندارد را کسب کرده است یا نه، بنابراین باید در نوشتن بر اساس ضوابط و قوانین گوگل عمل کنیم و بر اساس نیاز مخاطب حرکت کنیم و مهمتر اینکه باید نیاز را ایجاد کنیم.

مدیر پایگاه پویش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: در فضای مجازی محتواهای نامطلوبی وجود دارد که می تواند در فرهنگ و افراد جامعه تاثیرگذار باشد و تنها راه از بین بردن محتوی نامطلوب انتشار محتوی مطلوب است.

یادآور می شود، کارگاه پژوهشی با موضوع یادداشت نویسی (نوشتن برای فضای مجازی) به صورت برخط و با همکاری مدارس علمیه خواهران الزهرا (سلام الله علیها) فریدن، زهرائیه نجف آباد، الزهرا  سلام الله علیها گلدشت، حضرت نرجس سلام الله علیها یزدانشهر، حضرت حکیمه سپاهان شهر، زینب کبری سلام الله علیها اردستان، فاطمة الزهرا سلام الله علیها  ویلاشهر، فاطمیه درچه، به صورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha