پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: کارگر و کارفرما دو عضو یک جامعه و شریک در روند تولید به حساب می‌آیند و ارتباط بین این دو بر اصل برادری و تعاون استوار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم، امروز جمعه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر و نمایندگان تشکل‌های کارگری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: نقش کارگران و جوانان در عرصه‌های مختلف و حفاظت از کیان نظام اسلامی در عرصه‌های کار و تلاش علمی، ورزشی و هسته‌ای بی بدیل است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: دین اسلام به دلیل اینکه یک نظام و برنامه الهی در زندگی انسان تنظیم کرده است، اهمیت فراوانی به حل مشکلات کارگر و ارزش زیادی برای کار قائل شده است.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط بین کارگر و کارفرما، گفت: کارگر و کارفرما دو عضو یک جامعه و شریک در روند تولید به حساب می‌آیند و ارتباط بین این دو بر اصل برادری و تعاون استوار است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه راه و روش و سلوک و شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی همواره در جامعه و در بین جوانان باید به یک الگوی همیشگی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: حاج قاسم با تمام وجود برای صیانت از اسلام و مبانی دینی و اعتقادی جان خود را تقدیم اسلام کرد و باید مکتب حاج قاسم در دنیا نهادینه شود.

ارتباط بین کارگر و کارفرما بر برادری و تعاون استوار است


حسین فتحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هم در این دیدار یکی از مولفه‌های پشتیبانی از تولید را صیانت از سرمایه‌های انسانی و رشد فضای امید برای نخبگان صنعتی و تولیدی دانست.

وی افزود: با همت و تلاش جمعی کارگران و کارفرمایان و با وجود محدودیت‌ها کمترین میزان تعدیل نیروی کار و بیشترین میزان اشتغال را در سال ۹۹ در استان داشتیم.

سرهنگ دباغی، فرمانده بسیج کارگری سپاه عاشورا هم از ایجاد قرارگاه استانی جهش تولید و رفع موانع تولید در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: عارضه یابی و رفع موانع تولید و اجرای طرح شهید برونسی در راستای حمایت از کالای ایرانی در استان در حال اجرا است.

وی افزود: ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان امسال در قالب برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته کارگر در استان توزیع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha