جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به بانوان با بیان اینکه رعایت حجاب مهم تراز سفره اندازی برای علی مرتضی(ع) و پختن شله زرد است، گفت: در شب قدر و عاشورا دین ناب به مردم و جامعه معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در مراسم بزرگداشت روز معلم که امروز با حضور مدیران و اساتید مدارس علمیه خواهران و براردان منطقه کاشان در شبستان آیت الله عاملی آرانی (ره) هلال بن علی (ع) برگزار شد با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری، اظهار داشت: آیت الله مطهری شهید علم و عمل، فکر و اندیشه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید برآشنایی بیشتر نسل جوان با آثار شهید مطهری، ادامه داد: روحانیت باید آثار قلمی این شهید بزرگوار را در متن زندگی خودشان قرار بدهند.

وی تاکید کرد: باید به آثار شهید مطهری عمل کنند نه اینکه  ۱۲ اردیبهشت با گرفتن یک مراسم و تجلیل از اساتیدحوزه بسنده کنیم.

 عضو خبرگان رهبری، خواستار طراحی و برگزاری مسابقه ای از آثار شهید مطهری برای اساتید حوزه کاشان شد و گفت: اگر لازم شد بنده نیز در این مسابقه شرکت می کنم.

امام جمعه کاشان، به رسالت بسیار سنگین روحانیت در مبارزه با چراغ سبزهای کاذب دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه گوهر دین در سرچشمه دین پاک و زلال می باشد، نباید در مسیرعرضه گرفتار آلودگی و ناپاکی شود.

آیت الله سلیمانی در پایان به فضیلت های شب قدر اشاره کرد و خطاب به بانوان با بیان اینکه رعایت حجاب مهم تراز سفره اندازی برای علی مرتضی(ع) و پختن شله زرد است، گفت: در شب قدر و عاشورا دین ناب به مردم و جامعه معرفی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    بابا همین یک رشته ارتباط با اهلبیت رو هم که باقی مانده بگذارید بماند... اگر نمی توانیم ابرو را درست کنیم چشم رو کور نکنیم... یعنی اگر حجابش رو جدی رعایت نمی کنه دیگه نماز هم نخونه، روضه هم شرکت نکنه، روزه هم نگیره... شما امام جمعه هستید باید حساب شده تر مردم را به سمت بندگی خدا دعوت کنید. روی حرف های خود بیشتر دقت کنید.