جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهشت

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج گفت: علاوه بر رزمایش‌های مومنانه و کمک به مستمندان در روزهای سخت کرونایی، در ماه مبارک رمضان نیز به یاری مستمندان شتافتیم و با طبخ و توزیع غذای گرم بین روزه داران مستمند تا حدودی دِین خود را ادا کردیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم بهشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در یاسوج با اشاره به وضعیت سخت کرونا اظهار داشت: حوزه علمیه بعد از شیوع بیماری وارد عمل شد و در خصوص کمک‌های مومنانه و رزمایش‌ها اقدامات بسیاری انجام داد.

وی ادامه داد: طلاب استان در زمینه ضد عفونی معابر روستایی و شهری استان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج گفت: علاوه بر رزمایش‌های مومنانه و کمک به مستمندان در روزهای سخت کرونایی، در ماه مبارک رمضان نیز به یاری مستمندان شتافتیم و با طبخ و توزیع غذای گرم بین روزه داران مستمند تا حدودی دِین خود را ادا کردیم.

بهشت به اقدامات طلاب جهادی و به خصوص مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج در شهر زلزله زده سی‌سخت اشاره کرد و گفت: بعد از وقوع این حادثه گروه‌های جهادی طلاب وارد عمل شدند و در زمینه های مختلف از جمله حابجایی اسباب و اثاثیه مردم زلزله زده و طبخ غذا و توزیع میان زلزله زدگان و مهم‌تر از همه در حوزه فرهنگی و ایجاد روحیه میان مردم اقدامات بسیاری انجام دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha