پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 957316
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
طرح اطعام مهدوی در یزد

حوزه/ مددجویان کمیته امداد شیراز در شب های ماه مبارک رمضان از محل موقوفه حاج علی اکبر قوام اطعام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمود صاحب دیوانی، وکیل متولی موقوفه قوام، در نشست رسانه ای که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه اجرای نیت موقوفه قوام در شب های قدر ماه مبارک رمضان با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس انجام شد، گفت: یکی از نیات موقوفه مرحوم حاج علی اکبر قوام اطعام و تلاوت قرآن کریم در شب های قدر است که امسال در قالب پخت و توزیع ۲۱ هزار پرس غذای گرم ویژه مددجویان کمیته امداد در شهر شیراز انجام شد.

 وی افزود: این اطعام بصورت توزیع بسته‌های غذایی گرم میان مددجویان کمیته امداد در نواحی شش گانه شیراز بود که از چند شب قبل از لیالی قدر آغاز و در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان  اتمام یافت.

صاحب دیوانی تاکید کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراقبت ویژه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در زمان طبخ و توزیع غذا همواره در دستور کار بود و بسته های غذایی با نظارت کامل در اختیار خانواده های نیازمند و مددجویان قرار داده شد.

وکیل متولی موقوفه قوام شیراز با ابراز خرسندی از همکاری کمیته امداد امام خمینی در اجرای نیت این موقوفه، گفت: امیدواریم در طول سال و در ماه های محرم و صفر نیز بتوانیم با استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی و خیریه و اجرای امینانه نیت موقوفه مرحوم حاج علی اکبر قوام مستمندان و نیازمندان بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha