چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است، گفت: روز قدس حلقه وصل و مرکز وحدتی برای مسلمانان در سراسر عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست «وحدت و مقاومت» روحانیون شیعه و سنی شهرستان درمیان با بیان اینکه خداوند نام دو مکان(مسجد الحرام و مسجد الاقصی) را در آیات اول سوره اسراء بیان کرده است، گفت: چراسرزمینی که متعلق به مسلمانان است امروز صهیونیست ها در آنجا مستقر شده اند؟

وی با بیان اینکه امروز ۴۲ درصد یهودی در فلسطین حضور دارند، گفت: این منطقه از نظر معنوی و آبادانی منطقه بسیار مهمی است، اما صهیونیست ها از زمانی که آمدند نقشه نیل تا فرات در اندیشه آنها بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امام راحل در ۱۶ مرداد ۵۸ جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد، گفت: روز قدس مرکز عطف و یک حلقه وصل و مرکز وحدتی برای مسلمانان در سراسر عالم شد.

وی با بیان اینکه در همین شرایط کرونایی بیش از ۱۰۰ کشور دنیا اعلام کردند که راهپیمایی روز قدس را انجام می دهند، افزود: روز قدس لرزه بر اندام صهیونیست ها انداخته است و از سوی دیگر قوت و قدرتی برای جبهه مقاومت شده است.

اتحاد مسلمانان نقطه قوتی برای فلسطینیان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اتحاد مسلمانان نقطه قوتی برای فلسطینیان است، گفت: به برکت روز قدس و اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب می بینیم که جبهه مقاومت به قدرت بزرگی در برابر رژیم صهیونیستی تبدیل شده و صهیونیست ها می دانند یکی برنند حتما ۱۰ تا می خورند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که همه دنیا موظف هستند که هر چه می توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند، گفت: بایستی پشت تریبون ها فریاد بزنیم و مردم نسبت به اهداف شوم رژیم صهیونیستی روشن شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است، افزود: امروز تفکر نیل تا فرات برای همیشه از ذهن صهیونیست ها پاک شد و گنبد آهنین آنها هم جواب نداد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امام راحل فرمودند اگر مسلمانان متحد باشند هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب می برد، افزود: همان طور که رهبری فرمودند: اسرائیل تا ۲۵ سال آینده نخواهد بود و می بینیم که به دنبال یک مکان جدید برای خود هستند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی یک منطقه ای را که به آن آخر دنیا می گویند و حائل بین شیلی و آرژانتین است، برای خود هدف قرار داد؛ این منطقه ۹۰۰ هزار کیلومتر وسعت دارد، گفت: این منطقه توریستی و نسبتا آباد است و رفت و آمد صهونیست ها به آن منطقه زیاد شده و دارند خانه دوم خود را مشخص می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفری که به آرژانتین داشته این منطقه را بررسی کرده و یهودیان را  تشویق به حضور در این منطقه کرده و حتی یک سرمایه دار انگلیسی رفته و کیلومترها زمین را خریداری و در اختیار صهیونیست ها قرار داده است، افزود: ان شاء الله به زودی و قبل از ۲۵ سالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیلی ها منطقه را ترک خواهند کرد.

 انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha