جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ توزیع و بسته بندی  بسته های معیشتی آستان قدس رضوی

حوزه/ مسئول کانون زیارت آستان قدس رضوی در قم از توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد.

محمد حامد متوسل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه‌های کانون زیارت آستان قدس رضوی در قم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در کنار برنامه‌های مختلفی که آستان قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی در استان‌های مختلف دارند یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها خدمت به نیازمندان است.

وی ادامه داد: در همین زمینه پویش‌های ملی را آستان قدس رضوی در طی سال انجام می‌دهد که یکی از این پویش‌ها که توسط خادمیاران در سراسر کشور انجام می‌شود پویش سفره‌ای به وسعت ایران است که در ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قم

متوسل تأکید کرد: در کانون زیارت قم نیز توسط خادمیاران و خیرین یاری‌رسان این طرح بودند به طوری که حدود هزار بسته‌ای معیشتی در قالب نذر امام رضا (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

وی ابراز داشت: این برنامه برای ماه مبارک رمضان بود که از ابتدای ماه مبارک در حال انجام بود که عصر دیروز هم‌زمان با  ۲۸ ماه مبارک رمضان آخرین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را انجام شد.

مسئول کانون زیارت آستان قدس رضوی در قم خاطر نشان کرد: انصافاً خیرین در این طرح معنوی و انسانی همراه ما بودند که جا دارد باز هم تشکر صمیمانه خودم را از ایشان اعلام کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha