جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلی

حوزه / اولین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد پژوهش های کاربردی میدانی و کتابخانه ای، روزهای ششم و هفتم بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان فاطمه قدرت الهی، شامگاه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در دیدار شورای امربه معروف و نهی از منکر کاشان با آیت الله سلیمانی، در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهر، از برگزاری اولین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر،  روزهای ششم و هفتم بهمن ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و گفت:  فرصت ارسال چکیده مقالات تا ۱۵ مهر و ارسال مقالات به کنگره تا ۱۵ آذر می باشد.

وی، چاپ مقالات برتر در مجلات علمی و پژوهشی و امتیاز فرهنگی ماده یک ویژه اعضای هیئت علمی را از مشوق های این کنگره اعلام کرد و افزود: از پژوهش های برتر در این کنگره تقدیر به عمل خواهد آمد.  

مسئول دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: هم اکنون در مرحله پوستر و تیزر کنگره و راه اندازی سامانه ثبت نام کنگره هستیم و کلیه امور مربوط به کنگره توسط دو کمیته اجرایی و علمی که هر کدام اعضاء و وظایف مستقل دارند، پیگیری می گردد.

انتهای پیام  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha