جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلیمانی

حوزه / نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی، به امامت آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، صبح امروز پنج‌شنبه بیست و سوم اردیبهشت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، روحانیون، طلاب، فرماندار، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم کاشان در مصلای بقیة‌الله الاعظم(عج) این شهرستان با رعایت  کامل  دستورالعمل‌ها  و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بر پایه این گزارش پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط آقای محمدهادی کامران ، حجت‌الاسلام بنایی قبل از خطبه‌های نماز عیدسعیدفطر بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت :امیدواریم مردم سرافراز کشورمان با حضور در انتخابات پیش رو همانند گذشته در این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون بیایند.

وی با تأکید بر آگاهی و هوشمندی مردم در انتخاب اصلح گفت :با توجه به درک ، فهم ، آگاهی و بینشی که مردم عزیز کشورمان دارند قطعاً به پیروی از مولای متقیان حضرت علی (ع) ، امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح  دقت بیشتری خواهند کرد.

شایان‌ذکر است نماز عید سعید فطر امسال  که پس از یک ماه بندگی خداوند توسط مسلمانان در سراسر مساجد کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه شد در شهرستان کاشان نیز به  امامت آیت‌الله سلیمانی  و با استقبال خوب مردم نماز عید فطر در مصلای  بقیةالله الاعظم (عج) این شهرستان اقامه شد به نحوی که به دلیل پر شدن فضای مصلا عده‌ای از نمازگزاران مجبور به اقامه نماز در خارج از مصلا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha