چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با گلایه از سکوت مجامع اسلامی و آزادیخواهان ازجنایت گروه تروریستی داعش در غرب کابل گفت: قطعا محکوم نکردن جنایت داعش از سوی جامعه اسلامی، بی حسی و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه های نماز عیدسعید فطر کاشان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای بقیة الله الاعظم (عج) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز امام زمان (عج) می باشد اظهار داشت: عیدسعید فطر حاصل ایثار و از خودگذشتگی، فداکاری و مردانگی در میدان آزمایش الهی است.

وی،  با محکوم کردن جنایت ترویستی داعش در غرب کابل گفت: با اخراج نیروهای آمریکایی از افغانستان مظلوم، عناصر خوش رقص، مزدور، خود فروخته، پست، پلید و کثیف گروه تروریستی داعش با چشم روشنایی دادن به استکبارگران بیش از ۸۵ لاله مظلوم و معصوم را قطعه قطعه و ۱۵۰ نفر را در بدترین شرایط  دچار نقص عضو کردند تا وانمود کنند که آرامش افغانستان در گرو حضور آمریکا و نیروهای بیگانه است.

وی با لعن و نفرین بر تفکر گروه ترویستی داعش و پشتیبانان این نوع تفکر گفت: لعنت خدا بردولت های مزدور منطقه خصوصا آل سعود که از تفکر داعشی ها در به خاک خون کشیدن دختران دانش آموز غرب کابل و کشته شدن ۵۰ نفر از مسافران یک اتوبوس در افغانستان حمایت کردند فرستاده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با گلایه از سکوت مجامع اسلامی و آزادیخواهان از جنایت گروه تروریستی‌ داعش در غرب کابل گفت: قطعا محکوم نکردن جامعه اسلامی در به خاک و خون کشیدن دختران معصوم و مظلوم دانش آموزان دختر دبیرستان سیدالشهدا(ع) غرب کابل توسط جنایتکاران داعش نوعی بی حسی و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت مسلمانان است.

وی با قدردانی از حساسیت مراجع تقلید و مردم کشورمان در واکنش به جنایت گروه تروریستی داعش در غرب کابل گفت: به نمایندگی از مردم کشورمان و دارالمومنین کاشان مراتب تسلیت خود را به مردم مظلوم افغانستان و جامعه اسلامی اعلام می نمایم.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدام جنایتکاران داعش هیچ ربطی به اهل سنت ندارد گفت: داعش همانطور که در به خاک و خون کشیدن مسلمان فرقی بین شیعه و سنی قایل نبود و در عراق هم  اهل سنت را سر بردید.

وی افزود: اهل تسنن در تمام کشورهای اسلامی را برادر خودمی دانیم به گونه ای که امام امت اواسط عمرش در بیمارستان بستری بود، افراد سرشناس و رجال جامعه برای عیادتش که می رفتند می فرمود مولوی عبدالعزیز یک عالم سنی هم  در اتقاق مجاور بستری است بروید از ایشان هم عیادت کنید.

 امام جمعه کاشان در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که توهین کنندگان به رهبران اهل سنت از ما نیستند گفت: آیت العظمی سیستانی نیز فرمود نگویید اهل سنت از ما نیستند این دشمنان و گروههای افراطی هستند که می‌خواهند بین شیعه و سنی جدایی بی‌اندازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha