جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: عمق این جنایت به قدری بالا است که هیچ گروهی تاکنون این جنایت را به صورت مستقیم به عهده نگرفته، گرچه دولت افغانستان، طالبان را عمل این حادثه تروریستی می داند ولی  طالبان با محکوم کردن این جنایت ادعای دولت را در این زمینه تکذیب کرده  و عامل این انفجارات را داعش می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیة الله الاعظم کاشان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود برگزارشد، با تبریک عید سعید فطر امام زمان(عج) را انسان مومن اکمل دانست و گفت: هر اندازه درجه ایمانمان در ماه مبارک رمضان و محبتمان به زیارت قبور ائمه معصومین(ع) درکربلا، نجف و... افزایش یابد به امام زمان(عج) نزدیکتر می شویم.

عضو خبرگان رهبری افزود: نقطه برابر علاقه مندان به اهل بیت (عج) بدخواهان، جریان طاقوت و دشمنان اسلام می باشند.

وی ماه مبارک رمضان ماه را قرابت به وجود با برکت امام زمان (عج) دانست و گفت : به خاطر همین است که در پایان ماه مبارک رمضان جشن عیدفطر را با دعای ندبه آغاز می کنیم و به جایی شاید برسیم که دیگر برایمان حضور و غیاب امام زمان (عج) هم موضوعیت نداشته باشد.

امام جمعه کاشان، به سالروز لغو تنباکو درسال ۱۲۷۰ به قلم آیت الله شیرازی اشاره کرد و گفت: این عالم بزرگ با نوشتن جمله (استعمار تنباکو به منزله محاربه با امام زمان (عج) است) سیاست ایران و بریتانیای کبیر را بهم ریخت.

وی به حادثه تروریستی تلخ غرب شیعه نشین کابل اشاره کرد و گفت: این حادثه تلخ تروریستی که در نوع خود در دنیا بی نظیربود و بیش از ۸۵ آلاله دانش آموز ۱۰ تا ۱۲ ساله مظلومانه به جرم شیعه بودن به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰۰ مجروج برجاگذاشت، غم اندوه در جهان برای انسان‌های با وجدان ب‌ویژه جهان اسلام به وجود آورد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: عمق این جنایت به قدری بالا است که هیچ گروهی تاکنون این جنایت را به صورت مستقیم به عهده نگرفته، گرچه دولت افغانستان، طالبان را عمل این حادثه تروریستی می داند ولی  طالبان با محکوم کردن این جنایت ادعای دولت را در این زمینه تکذیب کرده  و عامل این انفجارات را داعش می داند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، آمریکای جنایت کار و هم پیمانانش را عامل پشت پرده حادثه تروریستی غرب کابل دانست و گفت: با گذشت ۱۸ سال از هجوم نظامی امریکا و هم پیمانان نظامی اروپایی با شعار ریشه کنی ترور و موادمخد در افغانستان شاهد افزایش تروریست، دو برابری تولید خشخاش و زایش گروه تروریستی داعش در این کشور می باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha