جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهچراغی

حوزه/ سردار شاهچراغی با اشاره به سفرهای استانی مسئولین سپاه به ویژه متصدیان قرارگاه محرومیت زدایی گفت: حضور مسئولین در استان ها و بازدید میدانی موجب بررسی نقاط ضعف و قدرت می‌شود و برکات زیادی به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم در گفتگو با خبرنگاران در قم ،در حاشیه آئین امضا تفاهمنامه خدمت رسانی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و سازمان بسیج اصناف کشور در روستای باغ نو دهستان قمرود ،با اشاره به انتظارات مردم استان گفت: انتظاری که مردم از قم دارند زندگی خوب و آرام در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است که متاسفانه به دلیل برخی کوتاهی ها از جمله شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا پاسخ به این خواسته مردم با دشواری روبرو است و وضعیت مناسبی به ویژه در بخش ها وجود ندارد.

 وی در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی قم با تهران به عنوان پایتخت کشور انتظار می‌رود بخشی از این نیازها پاسخ داده شود تا شان و کرامت مردم این استان حفظ شود.

 سردار شاهچراغی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده ادامه داد: امیدوارم دست کم در دهستان قمرود به صورت اختصاصی در برنامه سال ۱۴۰۰ جدول مناسبی تنظیم شود تا در بهسازی و بازسازی ساختمان ها در پایان امسال شاهد خروجی مناسبی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش طلاب جهادی خاطرنشان کرد:  این طلاب عزیز با نهایت زحمت و سختی در این منطقه فعالیت می‌کنند و امیدواریم که ما نیز بتوانیم در موضوعات مختلف از جمله اشتغال زایی، کمک معیشتی، تامین جهیزیه و دیگر موضوعات موثر باشیم.

 سردار شاهچراغی با اشاره به سفرهای استانی مسئولین سپاه به ویژه متصدیان قرارگاه محرومیت زدایی گفت: حضور مسئولین در استان ها و بازدید میدانی موجب بررسی نقاط ضعف و قدرت می‌شود و برکات زیادی به همراه دارد.

گفتنی است امروز با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور تفاهم نامه خدمت رسانی در روستای باغ نو دهستان قمرود امضا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha