شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جبهه مقاومت

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با تبریک و شادباش پیروزی جبهه مقاومت فلسطین به همه آزادی خواهان جهان از خداوند عزیز و حکیم می‌خواهیم تا لطف بیکران خود را بر بندگان مظلوم و قهرش را بر ظالمان جهان فرو افکنده و موجودیت منحوس اسرائیل را از صفحه زمین براندازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه درپی پیروزی جبهه مقاومت فلسطین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین و نمکن لهم فی الارض و نری فرعون و هامان و جنودهما من ماکانوا یحذرون .
خدای را سپاس که دیگر بار دست قهر و انتقام الهی از آستین دلیرمردان سرزمین گلگون فلسطین بیرون شد و ابهت پوشالی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی را در هم فرو ریخت. سران جنایتکار اسرائیل و اربابان و اذناب آنان به روشنی دریافتند که نسل‌های کنونی فلسطین، جوانان و نوجوانانی بیدار، با غیرت و شهادت طلبند و تا نابودی کامل رژیم تروریست و سفاک اسرائیل از صفحه گیتی از پای نخواهند نشست. اگر روزگاری گاه به گاه شعله‌های آتش قهر و خشم مردم مظلوم فلسطین در صورت انتفاضه‌های پراکنده و با پرتاب سنگ به سوی سربازان اشغالگر نمود می‌یافت، امروز انتفاضه به مؤلفه ذاتی و هویت بخش فلسطینیان بدل گشته و مبارزه با ظلم و اشغالگری با پوست و خون و استخوان این مردم عجین شده و سوار بر موشک‌های یحیی و قاسم بر سر ظالمان فرو باریده و خواهد بارید! جشن پیروزی مقاومت فلسطین در این روزهای بیادماندنی، تنها جشن پیروزی ساکنان غزه و کرانه باختری نیست؛ بلکه جشن پیروزی همه آزادگان و غیرتمندان گیتی است. جشن پیروزی تفکر خمینی بزرگ، به رهبری امام خامنه ای است، جشن پیروزی شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی است. آمریکای جنایتکار می‌پنداشت که با کشتن سلیمانی، می‌توان غرش توفنده سلیمانی‌ها را در منطقه و جهان خاموش کرد؛ اما امروز به خوبی بر همه جهان روشن شد که سلیمانی به مکتبی شکست ناپذیر تبدیل شده و شاگردان مکتب سلیمانی راه و مرام او را در همه جای جهان ادامه خواهند داد. 
مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با تبریک و شادباش پیروزی جبهه مقاومت فلسطین به همه آزادی خواهان جهان، به ویژه جوانان و نوجوانان و رزمندگان فلسطینی، و با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی، پرچمدار حمایت از فلسطین و مبارزه با اسرائیل و نیز یاد و خاطره همه شهیدان مظلوم فلسطین و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، مراتب سپاسگزاری خالصانه خود را به درگاه حضرت ربوبی عرضه داشته و از خداوند عزیز و حکیم می‌خواهیم تا لطف بیکران خود را بر بندگان مظلوم و قهرش را بر ظالمان جهان فرو افکنده و موجودیت منحوس اسرائیل را از صفحه زمین براندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha