جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 961123
۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
یادداشت

حوزه/ تردید نکنید، دشمنان اسلام، دشمنان اخلاق، دشمنان انسانیت، دشمنان حاج قاسم سلیمانی، کسانی که دستشان به خون صدها هزار شهید آغشته است، امروز با هم متحد هستند تا همان یک برگ رأی را از دست تو خارج کنند و با برهم ریختن نظم و امنیت، تر و خشک را با هم بسوزانند.

خبرگزاری حوزه | دقت کردید!؟ یه سری میگن چرا ما مجبوریم بین بد و بدتر انتخاب کنیم؟ ما اصلا انتخاب نمی‌کنیم که در جرم بد یا بدتر شریک نباشیم ...

هیچ دقت کرده اید که این ادبیات از کجا و از چه زمانی وارد ادبیات عمومی ما شده؟ مگر در انتخابات سایر کشور ها مثل فرانسه یا آمریکا، انتخاب بین خوب و خوب تره؟ مگه انتخاب اونها بین درجه ۱ و درجه ۲ هست؟

یه جور دیگه می پرسم:

اصلا مگه میشه خوبی ها و بدی های افراد یا ظاهر و باطن افراد رو اندازه گیری کرد و سنجید که بتوان گفت: فلانی خوب است، فلانی خوبتر؟ فلان بد است و فلانی بدتر؟

نفوذ دادن این باور غلط در ادبیات سیاسی ما، یکی از اهرم های تبلیغ علیه چهره های سیاسی ما و در نتیجه کاهش هر چه بیشتر مشارکت مردم در انتخابات است.

نکته بعدی اینکه:

اگر شهروندان با دلایل عقلی و حجت شرعی و آگاهی و بالوجدان به شخصی رأی بدهند، به هیچ عنوان اینطور نیست که در گناه و جرم او شریک باشند.

و نکته دیگر اینکه رأی دادن من و شما از یک جهت حق ماست برای انتخاب عالی ترین مقام اجرایی کشور؛ اما جهت مهمتر این است که رأی ما ضامن امنیت ماست؛ بدون تردید هرگاه مشارکت مردم در صحنه پایین بیاید، دستگاه های تبلیغاتی دشمن (bbc,manoto,voa) در کنار سرویس های امنیتی غرب دست به کار شده تا بوسیله ی گروهک های تروریستی مستقر در سرتاسر مرز های ایران، امنیت ایران را همچون سوریه و عراق و افغانستان مورد هجمه قرار بدهند و آن طوری بشود که همه ی ما دیده ایم.

تردید نکنید پشت نقاب تمام امواج رسانه ای که مردم را به رأی ندادن تشویق می کنند، کابینه ی امنیت اسراییل در حال تشکیل جلسه برای ساماندهی داعش و تروریست های نیابتی خود هستند.

بنابراین رأی ندادن به این بهانه که وضع موجود خراب است، یا اینکه هر که بیاید، وضع همینطور است، در مرحله ی اول، تضعیف کننده ی امنیت خودمان است.

در ثانی:

کی گفته که هر کسی بیاید، همینطوراست؟

با چه منطقی ثابت می کنید همه ی افراد مثل هم هستند؟ یا اگر می گویید ساختار خراب است، پس چرا در دوران قبلی وضعیت بسیار مطلوب تر بود!؟

یا اینکه چون وضعیت خراب است، پس رأی نمی دهیم؟ چگونه با عقل سازگار است؟

آیا رأی ندادن باعث بهبود اوضاع میشه؟ یا باعث میشه دشمنِ در کمین، جرأت پیدا کنه و ایران رو به خاک و خون بکشه؟

یکبار بنشینید و فکر کنید! چه کسی دارد این تفکر را در ذهن شما حاکم میکند که رأی ندهید؟ یا دشمنان خارج نشین و یا کسانی که قصد بالا رفتن از دیوار قانون را داشته اند... د.

هرکسی خیر این کشور را، امنیت این کشور را، عزت را می خواهد، باید رأی بدهد، فارغ از اینکه چه کسی رأی بیاورد... .

آیا می دانید دولت بعدی اگر بخواهد در عرصه ی بین الملل، دیپلماسی موفقی برای برداشتن تحریم ها داشته باشد، باید پشتش گرم به آراء اکثر ملت باشد؟

میدانید اگر اقتدار دولت پایین باشد، سر میز مذاکره به او محل نخواهند گذاشت؟

پس بخاطر امنیت، عزت و اقتدار ایران باید رای بدهیم، و لو آنکسی که ما می خواهیم انتخاب اکثریت نباشد، و لو آنکسی که ما انتخاب می کنیم، نتواند سفره ی ما را رنگین تر از اینی که هست، بسازد.

ما ایرانی هستیم و ایرانی بر خاک خود، بر ناموس خود، بر عزت خود تعصب دارد و تنها ملتی است که صورت خود را با سیلی هم که شده، سرخ نگه می دارد.

نگذارید دشمن ایران بدست خودمان ما را تضعیف کند و استخوان ما را به دست خودمان خرد نماید.

تردید نکنید، دشمنان اسلام، دشمنان اخلاق، دشمنان انسانیت، دشمنان حاج قاسم سلیمانی، کسانی که دستشان به خون صدها هزار شهید آغشته است، امروز با هم متحد هستند تا همان یک برگ رأی را از دست تو خارج کنند و با برهم ریختن نظم و امنیت، تر و خشک را با هم بسوزانند و برای به چنگ آوردن منافع خود (که قطعا می دانید آمریکا و انگلیس و اسراییل نمی خواهند برای ما دل بسوزانند) سالهای سال، این ملتِ تازه به استقلال رسیده، تازه به امنیت رسیده، تازه به آقایی رسیده، تازه به اقتدار رسیده را درگیر جنگ و ناامنی و خون ریزی کنند.

به یاد شهید سلیمانی و به پاس امنیت و اقتداری که در منطقه برای ما فراهم کرد تا دست دیپلمات هایمان خالی نباشد ...

به یاد شهید طهرانی مقدم و به پاس مجاهدت او در زمینه توان دفاعی و موشکی ...

به یاد شهدای هسته ای و به پاس مظلومیت ها و مشقت ها در راه رساندن ایران به قله های علم و دانش ...

به یاد شهید محسن حججی و به پاس اقتداری که چشمانش در حین اسارت به نام ایران افزود ...

و به یاد همه ی قهرمانانی که ایران را مقتدر و سربلند می خواستند و در این راه خون خود را فدا کردند، کوچکترین کاری که از عهده ما برمی آید را در روز ۲۸ خرداد، پای صندوق های رأی با انتخاب اصلح انجام می دهیم.

    

امیرحسین مزرجی نژاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha