شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایران همدل

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر از کمک ۳۷۲ میلیارد ریالی کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی این استان به مرحله سوم پویش «ایران همدل» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالله اسکندری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران  از کمک ۳۷۲ میلیارد ریالی کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی این استان به مرحله سوم پویش «ایران همدل» خبر داد و اظهار داشت: این کمک‌ها در راستای برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه و در لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در طرح مواسات و کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر افزود: کمک‌های کارمندان بسیجی استان بوشهر در قالب تهیه و توزیع ۱۱۳ هزار و ۶۴۱ بسته معیشتی به ارزش هر بسته سه میلیون ریال، طبخ و توزیع غذای گرم در قالب افطاری به تعداد ۵۹۸ هزار و ۴۲۵ دست غذا، توزیع گوشت قربانی بین ۸۵ خانوار و ۱۹ میلیارد و ۹۵۷ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۹۸ ریال کمک‌های نقدی در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت و بین جامعه هدف توزیع شد.

اسکندری اضافه کرد: سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر ان شاءالله در ادامه سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از گذشته در این نهضت سراسری مشارکت می‌کند. 

به گزارش حوزه، پویش «ایران همدل» بزرگترین حرکت جمعی و مردمی برای مواسات و کمک مؤمنانه است که از سال گذشته پس از بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha