سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 961717
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
حوزه علمیه یزد

مدیر حوزه علمیه یزد گفت: باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد تا علاوه بر تبیین ملاک های اصلح، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، در جلسه ای که با حضور تعدادی از بانوان فعال گروه های جهادی برگزار شد، ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، خواستار تبلیغ و فعالیت ویژه گروه های جهادی در ایام انتخابات شد و گفت: باید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد تا علاوه بر تبیین ملاک های اصلح، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کرد.

وی به آثار حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور مردم باعث حفظ امنیت نظام می شود و تا وقتی دشمن شاهد مشارکت مردم در صحنه باشد هیچ گاه به دنبال حمله نظامی نخواهد بود و جامعه موفق جامعه ای است که پشتوانه مردمی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: لازمه نشر معارف اسلامی، داشتن حکومت است و حکومت با حضور مردم شکل می گیرد، و لذا برای اینکه بتوانیم معارف اسلامی را به عموم مردم دنیا برسانیم نیاز به حکومت قوی داریم.

وی به یکی دیگر از آثار حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه باعث شکست و خنثی شدن تحریم های دشمن می شود و طی این ۴۰ سال هر زمان دشمن گمان کرد نظام پشتوانه مردمی ندارد تحریم ها را افزایش داد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس داظهار کرد: در انتخاب اصلح تعصب خاصی نباید به اشخاص داشته باشیم، بلکه نوع تفکر و نگرش افراد مهم است، اگر تفکر او انقلابی و در مسیر حق باشد، به او رأی می دهیم و تا وقتی تفکرش تغییر نکند و از مسیر حق منحرف نشود با او همراه خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha