پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پذیرش حوزه

حوزه/ مدیر جذب و گزینش حوزه علمیه خراسان، کلید موفقیت پذیرش حوزه را ارتباط طلاب با دانش آموزان دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام ریحانی، ظهر امروز در روز دوم از اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان فارس که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارشی از پذیرش حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: دلیل اینکه پذیرش حوزه علمیه خراسان مطلوب است این  که هر ساله یک سری فعالیت هایی را از جمله هماهنگی با صدا و سیما را انجام می دهیم.

مدیر جذب و گزینش حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، از ظرفیت های سپاه، بسیج و حلقه های صالحین در استان خراسان استفاده می کنیم. در خراسان ۶ هزار حلقه صالحین وجود دارد .

وی عنوان کرد: برای پذیرش حوزه  از تبلیغات شهرداری هم استفاده می کنیم، تبلیغاتی که در روستا و شهرستان ها نیز توزیع می شود در صدا و سیما نیز پخش می شود، همچنین موضوع تولید محتوا برای حوزه علمیه و مدرسه نیز صورت می گیرد،

حجت الاسلام ریحانی افزود: در میان تمام مدارس علمیه خراسان فقط یک مدرسه وجود دارد که تبلیغات نمی کند چراکه به آن نیاز ندارد و موفق عمل می کند، اگر بنا است پذیرش موفق داشته باشید باید کفش آهنین پوشید، بسیاری از افراد علاقه به حوزه دارند، اما مسیر را نمی شناسند.

مدیر جذب و گزینش حوزه علمیه خراسان بیان کرد: ارتباط با دانش آموزان در تبلیغات جذب موثر است، است، ممکن است اکنون تبلیغ کنیم، اما در چند سال آینده پاسخ دهد، چراکه ارتباط گیری و تامل زمان بر خواهد بود، همچنین ستاد همکاری های آموزش و پروش و حوزه یک سری دستورالعمل هایی را فرستاده در قالب ارتباط حوزه علمیه و مدارس که مغفول مانده است.

وی عنوان کرد: کلید موفقیت پذیرش و جذب ارتباط طلاب با دانش آموزان است که می تواند موفقیت در جذب ایجاد کند، همچنین مدارس پیش حوزوی را نیز ما در خراسان کلید زده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha