جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خشایار راد

حوزه / بازیگر سریال «کلبه‌ای در مه» گفت: اگر داستانهای انقلابی در سینما و تلویزیون به درستی روایت شود، هیچگاه تکراری نخواهد شد.

خشایار راد؛ بازیگر سریال «کلبه‌ای در مه» درباره حضورش در این مجموعه به خبرگزاری حوزه، گفت: پیشنهاد بازی در این کار برای من قبل از عید نوروز آغاز شد، هرچند گروه چند ماه زودتر کارش را آغاز کرده بود. در این کار نقش یک نظامی را بازی می‌کنم که در ایام انقلاب در یکی از شهرهای شمال مشغول کار است.

وی افزود: این نقش برایم جذاب بود، چون تفاوت آشکاری را در آن احساس می‌کردم که در دیگر کارهایم تا به حال نمونه آن را ندیده بودم، زیرا در اکثر کارهایی که تا به حال انجام داده‌ام نقشم طنز بوده است، ولی در این مجموعه شکل دیگری از بازیگری را در بازی من می‌بینید.

این بازیگر با تاکید بر اینکه آیا نگاه به موضوعات انقلابی در آثار نمایشی شکلی تکرار به خود گرفته است، گفت: من اینگونه فکر نمی‌کنم، چون در آن سالها داستان‌های بسیاری وجود دارد که هنوز آنها را بازگو نکرده‌ایم، البته اگر بخواهیم درباره انقلاب تنها یک داستان را روایت کنیم نقد مورد نظر درست است، اما وقتی قصه‌ها متفاوت است، چه اشکالی دارد در این رابطه کارهای متعددی ساخته شود.

راد تاکید کرد: فیلم یا سریالی که قرار است روایت‌گر موضوعات انقلابی باشد باید یک نکته را به صورت ویژه مد نظر قرار دهد، تصریح کرد: معتقدم سلیقه و خواست مردم مهمترین شرط برای موفقیت آثار انقلابی در تلویزیون هستیم، چون کاری که بخواهد حقیقت را آنگونه که سازنده می‌خواهد نه مردم، روایت کند، نتیجه آنگونه نخواهد بود که انتظارش را داریم.

این بازیگر در پایان تصریح کرد: درباره کار دینی نیز می‌خواهم توضیح دهم. فیلم یا سریال دینی اثری است که بتواند اخلاقیات را به مردم منتقل کند، چون معتقدم برپایی اخلاقیات در جامعه انتظار می‌رود ما را به سلامت فرهنگی برساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha