شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی ، مدیر تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر

حوزه/ نشست هم‌اندیشی امامان جماعت مساجد، خطبا و مبلغین شهرستان بندر ماهشهر در راستای روشنگری و آگاه‌سازی خطبا و امامان جماعت مساجد در محل مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست هم‌اندیشی امامان جماعت مساجد، خطبا و مبلغین شهرستان بندر ماهشهر با حضور مدیر اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر، در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام سید عابدین موسوی، مدیر اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر، هدف از برگزاری این نشست را روشنگری و آگاه‌سازی خطبا و امامان جماعت مساجد جهت آگاه‌سازی و تشویق عموم مردم نسبت به حضور حداکثری آحاد جامعه خوانده دانست و بیان کرد: انتخابات پیش رو نقطه قوت و پیشرفت جامعه را در پیش خواهد داشت.

 وی، در ادامه تأکید کرد: لازم است با آگاه‌سازی و روشنگری میان مردم، مسیر مستقیم و روبه‌جلوی گام دوم انقلاب را نشان داده و در انتخاب فرد اصلح، کاردان و انقلابی به همشهری‌هایمان کمک کنیم که ضمن حضور پرشور و حداکثری انتخابی درست داشته باشند.

مدیر اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندر ماهشهر، اظهارداشت: حضور در انتخابات و روشنگری امامان جماعت می‌تواند امت همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان را در انتخاب فردی اصلح و انقلابی یاری کند.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان ضمن تشکر از کلیه فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان و همچنین امامان جماعت و خطبا، گفت: بیش از پیش می‌بایست در امر روشنگری و کنشگری سیاسی و فرهنگی شهرستان دخیل بوده و با توجه به محدودیت‌های کرونایی فعالان فرهنگی و دغدغه مند شهرستان می‌بایست در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای حضور مؤثر و اقناعی پیدا کنند.

روشنگری ائمه جماعات در انتخاب اصلح، نقش تعیین کننده دارد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha