پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مردم کردستان در همه آزمون‌های ملی کارنامه‌ای درخشان دارند و قطعا در انتخابات ۲۸ خرداد نیز بار دیگر در این استان حماسه آفرینی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان انتظامی استان کردستان اظهار داشت: انتخابات همانند دژی مستحکم در برابر تهدیدهای نظامی و سیاسی دشمنان عمل می‌کند، بنابراین برای برون رفت از فشاری‌های دشمنان انقلاب همه در انتخابات حضور پرشور و تاریخی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم کردستان در همه آزمون‌های ملی کارنامه‌ای درخشان دارند و قطعا در انتخابات ۲۸ خرداد نیز بار دیگر در این استان حماسه آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: از نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست داریم که امنیت انتخابات را به صورت کامل تامین کنند تا زمینه حضور هرچه باشکوه‌تر ملت ایران به ویژه مردم کردستان در این همه‌پرسی مهیا شود. همچنین از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم که با نظارت کامل، سلامت انتخابات را تضمین کنند تا زمینه بهره‌برداری و سوءاستفاده دشمنان را از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی ضمن حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نسبت به انتخاب گزینه اصلح و انقلابی نهایت دقت را داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد اعتلای بیش از پیش انقلاب و نظام الهی و مردمی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha