جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ امام جمعه ازنا گفت: معلمان با حضور در بین مردم، ضرورت حضور حداکثری در انتخابات و همچنین شاخص ها و معیارهای انتخاب اصلح را تبیین و تشریح کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام علی سپهوند، امروز در نشستی با معلمان شهرستان ازنا، در نماز خانه مدرسه شهید باهن، با اشاره به اینکه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تلاش جهادی انجام شود، گفت: مبلغان، فعالان دینی و فرهنگی و معلمان برای تحقق این مهم در جامعه تلاش کنند. 

وی با اشاره به ضریب نفوذ کلام مبلغان و معلمان در جامعه، ادامه داد: معلمان با حضور در بین مردم ضرورت حضور حداکثری در انتخابات و همچنین شاخص ها و معیارهای انتخاب اصلح را تبیین و تشریح کنند و برنامه های تبلیغی بامحتوا و منسجم برای دعوت مردم در پای صندوق های رای داشته باشند . 

امام جمعه ازنا در پایان با بیان اینکه مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰ توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی خواهند کرد، گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت و بار دیگر دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha