جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر مراسم احیای شب نیمه شعبان در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ مسئول مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری مراسم جشن در شب، ظهر و شام میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبرداد و گفت: در این مراسم میرداماد، نریمانی، شالبافان و رسولی مدح‌خوانی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن فرقانی طی سخنانی اظهار کرد: ویژه برنامه شب میلاد بانوی کرامت جمعه ۲۱ خردادماه بعد از نماز عشاء با اجرای سید مهدی تحویلدار، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در حرم مطهر دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای گروه تواشیح توسط گروه میعاد و مداحی سید مهدی میرداماد و سید رضا نریمانی از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود و این مراسم از شبکه‌های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهد شد.

مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه ظهر روز میلاد بعد از نماز ظهر و عصر در صحن صاحب‌الزمان(عج) خبرداد و گفت: حسن شالبافان در این مراسم به مدح‌خوانی در وصف بانوی کرامت خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شام میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها شنبه ۲۲ خردادماه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی مهدی رسولی برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی منعکس خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    سید ابراهیم رئیسی و سعید جلیلی